Världens sämsta bloggerska!

Hade det funnits en sån lista hade jag garanterat legat topp 5. Men men, nu är det jul och allting är ganska kul, haha. Jag håller på att städar upp i mitt rum och i min hjärna. Igår epilerade jag mina ben med våran nya fina silk-epil! :) Och en och ½ armhåla, den vänstra var lite knepig så jag måste nog be om hjälp där... Förutom det så har jag varit på stan och lyckats handla allting utan rea, men jag fick mig iaf nästan allt jag skulle ha (fast det följde med ett par benvärmare som kostade 50kr som inte var planerade ^^')

Hmm.. vad händer annars då? Jo, tentorna i fysik och matte närmar sig, men jag tänkte plugga på det nya året. Menar bara att om jorden skulle gå under på 12-slaget av någon anledning så har man iaf inte pluggat i onödan. :p

Nu ska jag se på min fräscha HP6-film och uppdatera mina önskelistor och köplistor!
Ha det gött! (och här är en bild på min juleBimbo!)



Linnéa
2010-01-09 @ 00:08:28
URL: http://linneaenberg.blogg.se/

Sv: Tackar! Ska försöka hitta den :) Klart, du om någon borde ju veta :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0