Namnsdag!

Idag hade jag namnsdag. Eller har fortfarande, i cirka 14 minuter till.  Har haft två jobbiga dagar, som jag nu har lagt bakom sig. Jag har visserligen anordnat de själv, men ändå. Har ägnat mig åt storstädning, rensning, förflyttning av saker och ut mer saker för att få mer plats. Så nu ska min kära bror få bära ned fyra kartonger som jag fyllt med diverse prylar. Dessa ska nu få flytta ut i friggebodan, bara för att det är jag som ska bo i mitt rum. Inte mina grejer.

En rolig sak som jag märkte efter min välförkänta dusch (efter all städning), var att jag äntligen (!) kan ha mitt hår i två flätor. Det låter rääätt så konstigt, jag vet, men jag tycker om flätor och har inte haft det sedan 2005 : o Loong time, no see... Nu behöver det bara växa till sig lite så att inte det sticker ut så mycket hår ut flätorna. Det firar vi med en webbcam-bild på just det, mina flätor!

Ha det gött och njut av resten av sommaren!


den är rätt så mörk, men ni fattar konceptet... gonatt!
Tessy
2009-07-25 @ 02:27:32
URL: http://terezlundman.blogg.se/

vad sot du e å du ser såå "glad" ut....kramis




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0