Välkommen höst!

Trots att jag har haft nedsatt hälsotillstånd under helgen (trött, huvudvärk, känt mig febrig och allmänt hängig), så har jag lyckats ta mig ut på promenader både lördag och söndag. Det är bra att gå ut så man får sin dagliga dos av D-vitamin och inte börjar må ännu sämre än innan.

Nu är hösten verkligen här! I fredags var det noll grader när jag for till skolan och det hade varit minusgrader under natten, för rutorna på bilen var igen-isade. Yay! Nu hoppas jag på en härlig, frisk och fin höst innan den vackra vintern kommer <3

Imorgon är det skola igen. Två lektioner. Fem timmars hål emellan. Jag är tagg. NOT! Nåja, det ska väl gå det med... :)

Till Edit: Hoppas vi kan ses nästa helg eftersom det inte blev något denna helg! :D


Bilder från lördagspromenaden... var ute cirka 45 minuter, gick ut kl. 8.30, var ganska ensam ute då... :P I slutet kom tillochmed solen fram!




Bilder från söndagspromenaden (idag var det sol nästan hela tiden)!

en liten trött Madde på morgonkvisten :P


Förklaring till varför jag har varit uppe med tuppen även på helgen är, eftersom jag (som egentligen är en typisk kvällsmänniska) måste pallra mig upp 6 varje morgon, så då är jag väldigt trött vid 21-22 tiden på kvällarna, så på fredagkväll håller jag mig uppe så länge jag orkar (nästan till 23!) och vaknar därför rätt tidigt (7.30). Lördags var jag uppe nästan till halv tolv och sov därför lite längre, hehe! Kanske jag kan ställa om mig till en morgonmänniska såsmåningom? Egentligen är jag kanske varken eller... vill fånga morgnarna och inte heller missa kvällarna, så man får försöka hitta någon slags balans däremellan...

Tänkte lägga upp några bilder som togs i fredags också. Kommer strax! ;D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0