Ooh, härliga lördag!

Idag vaknade jag kl 8, somnade 23 så det var inte så farligt tidigt ändå. Idag blir det en skön dag. Ska bara ta det lugnt nu på morgonen och läsa lite mer i min bok (läste ut Martina Haag i morse, har börjat med De starkare nu ^^). Jag är inne i en superläsar-period... Nåja, sedan ska jag på Opera med Edit och Monica! Det kommer bli kul! Efteråt ska jag köra hem bilen från stan och sedan ska jag ta det coolt. Se millenium ikväll (sista delen!! :o) och inte så mycket mer. Kanske börja städa min klädgarderob (behöver få in mina nya kläder...)

Imorgon ska jag försöka plugga lite kemi och även fortsätta städa. Har tid att plugga kemi på måndag också för är ledig! Sedan på tisdag blire deltenta, stan och föreläsning! :D

Nu ska jag gå och äta frukost!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0