The Sims

Tänka sig, nu har man spelat The Sims i 10 år (!). Kommer ihåg då jag och Edit spelade ettan och tyckte att det var så fruktansvärt kul, det var det! Även nu, tio år senare, tycker jag det är lika kul (kanske inte första), men det har ju kommit två andra!

Så nu har jag tittat runt på mina favoritdownloadssidor (långt ord) och många har kommit igång och göra downloads till TS3! Jag har suttit och dreglat en massa, men igår när jag tänkte sätta igång och ladda ned, fick jag feber och fick ligga i soffan och se på Harry Potter hela kvällen (inte fy skam det heller, men ändå!) Men jag ska försöka ladda ned lite nästa helg och sedan sätta igång och spela!

Downloads = kläder, hår, smink osv.

Idag ska jag gå till mormor och ta ned hennes julestad, sedan ska jag försöka göra något lite vettigare... borde göra läxor och sånt, men slutar tidigt imorgon och har hål på tisdag så det blir väl då istället... :)

Woo, nu har jag bloggat två ggr på samma vecka (huur ska detta sluta)

Ha det bra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0