Dobididoo..

Så, nu var man tillbaka till verkligheten, och dagen till ära ska jag inte göra så mycket. Ska en sväng till Circus Sale och även in på biblioteket och låna lite skrot och korn. Sedan ska jag bara höka hemma och vila lite.

Har gjort en lista vad jag ska ha med mig till Umeå, troligen är den inte fullständig än, men den kommer väl att bli det så småningom. Enligt Malin börjar terminen 30 augusti, så jag har lite mer tid!

Nu ska jag borsta håret och brumma iväg! Hörs senare!


Prövade min mysdress igen igår! (har inte kunnat pröva den ordentligt, eftersom det varit sååå varmt!)

Tjilevipp!

Edit
2010-07-21 @ 15:52:08
URL: http://editpedit.blogg.se/

Ååååååhhh så mysig den ser ut! :'D



Var där en vecka tidigare så att du inte missar nollningen! (Men du kommer säkert få info om den. :P)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0