30 minuter

Jepp jepp. Idag sprang jag 30 minuter, utökade med 7 minuter. Är mycket nöjd just nu, med tanke på att jag sprang de första 20 minuterna utan att titta på klockan! Sedan gjorde jag även 3 stycken intervaller, sprang allt jag orkade mellan 2 lyktstolpar och sedan mellan 1 lyktstolpe (läs från en lyktstolpe till en annan). Kanske inte så mycket, men måste påpeka att jag gjorde detta under de sista 6-8 minuterna, då jag redan var ganska trött. Hursomhelst, ganska bra gjort!

Jag orkar visst bannemej, mycket mycket mer än vad jag tror!!

Tjolihoo! Imorgon blir den simhallen!
Edit
2011-01-30 @ 15:23:31
URL: http://editpedit.blogg.se/

Allt är möjligt med våld, vilja och vaselin! Nä, skämt åsido, bra jobbat! :D

Tessy
2011-01-30 @ 21:55:43
URL: http://terezlundman.blogg.se/

imponerande =) snart kan ju du å edit jogga i hop ler nä men att springa e ett snabbt och enkelt sått att hålla formen! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0