Min semester i bilder - del 2!

Vallarnas friluftsteater!

Jag står på scenen!

Getter på Vallarna!

Går runt på Vallarna

Baksidan av vårt Vandrarhem

Hallen i vandrarhemmet

Matrummet


Korridoren

Köket


Utsikten från köket

Badrummet

Bilen (tagen från slutet av korridoren)

Framsidan


Vårat rum

Våra grejer

Nellys outlet i Borås


Mamma, jag och Carina (Julias moster) vid Bergs slussar i Linköping

Jag och Mamma på cykeltur...

vid Göta Kanal... AWESOME!!!

Får vid vägen, vägfår. :P


En fin vy från turen!

Glassbakelse efter turen.

Sista bilden. Fotade min absolut största idol (not) Eric Saade på Åhlèns City. Gillar inte duden, men vem kan motstå chansen och min årliga kändisjakt fick ett offer haha xD

Nu så. KLAR! Orkar inte skriva något mer. Min blogglust ställs på ända när det är sommar och allt annat blir så mycket roligare. Så bloggningen blir sporadisk, men kommer tillbaka igen på allvar till hösten då skolan börjar. Yes.

Ha en bra dag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0