Planer för håret!

Ni kanske undrar om jag kanske har missat den "lilla" utväxten jag har på håret. Ni kan vara lugna. Det har jag inte. Jag har en plan. Jag ska inom en snar framtid färga håret blont inför sommaren, så jag slipper färga på sommaren. Sedan blir det att prova Pillarbox Red från Directions och sedan Rose Red, Rubine eller någon annan av nyanserna som finns där.

Jag har ju rött hår, men det är lite väl mörkt för min smak. Så därför, blont över sommaren, sedan färga rött på det blonda så blir det lite ljusare.

That's it. Planen!

Längtar tillbaka till den här hårfärgen:

Eller om möjligt, ÄNNU rödare. Som min underbara peruk!
Kanske lite djupare. Arghh röda hårfärger är svårt!

Någon som har tips på bra röda hårfärger?
Min favorit från Willys togs bort för ett tag sedan...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0