Det var sommaren 2011

Bilsemester med mami
Bilder finns redan uppe från denna. Otroligt bra start på en bra sommar, hade bara önskat mig lite mer pengar att röra mig med! :o

Sista HP-premiären
Jag vann en affisch med min utklädnad, yaaay!!



Trästocksfestivalen med syrran
Har inga bilder, men det var kul. Köpte kläder på Circus Sale och såg Movits!, sedan kom ett jäkla regn. Det slutade med att vi åt en langos innan vi brummade hemåt till Piteå!

PDOL
Har inte så många bilder härifrån. Men jag såg Mustasch (för att Marika ville det) och sedan såg jag Veronica Maggio och The Ark (fick ett plektrum!! :D)


Min vänner!


Mustaschs sångare (minns inte vad han heter)

Min look under första kvällen!

Jag och Louise är längst fram och väntar på Maggan och Arken!

Lulekalaset
Inte heller några bilder. Men här såg jag Movits! igen och gick runt på marknaden. Inget mer märkvärdigt, haha!

Photoshoot (Lolita och typ... goth-aktigt xD och naturliga bilder)


























Helsingfors!! (+ lite sthlm och mycket båt)

I sthlm strax efter 7, i väntan på att affärer ska öppna!


Vi äter en "liten" bulla innan affärerna har öppnat!

Våra hytt på båten!








På finrestaurangen på båten..





I New York Lounge, mamma väntar på en taxi (;P) och bländas av blixten!



Cosmopolitan!





Första lunchen i Helsingfors







[INSERT bild på Diru-kö + konsert] xD


Och sista lunch/middagen i helsingfors (ja, jag vet att jag fotade mycket!!)












Skip-bo på däck








Mitt i båten


Ute på djupt vatten!


Sjukt glad och taggad Maddis på morgonen...


... med icke så pigga reskamrater xD


I Sthlm, väntar på tåget hem till Piteå (Älvsbyn).

SLUT PÅ SOMMAREN!! :D

(nu har jag bloggat ikapp en del, snart kommer en uppdatering om hur min höst är!)
LORISSA LOVEBOMB
2011-09-20 @ 00:14:57
URL: http://lorissalovebomb.se

åååh fantastiska foton :) LOVE IT ALL, vill sååååå ha din potteroutfit. Jag fick en wand idag :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0