Löpoutfit!

På begäran från syster kommer här bilder på min löpar/gångoutfit, tagen idag innan jag skulle ut på premiärturen med mina supersnygga gåstavar.




Jag har på mig:
- Pannband Stadium 180kr
- Underställ (syns ej på bilden) Helly Hansen DRY (rosa topp och svarta byxor) 499kr
- Jacka Adidas från mamma
- Löparhandskar ATHelite.net (?) cirka 60kr
- Löparleggings Equipe från Ge-Kås 99kr
- Löparsockar Löplabbet 80kr
- Skor Asics (my darlings!!) cirka 1000kr från ATHelite.net
- Gåstavar från Stadium 200kr

Så nöjd med den! :D

Jo, såhär gick det idag då... Min vanliga runda på cirka 5km som brukar ta cirka 55minuter att gå, gick idag på 40minuter med stavarna så det var bra. Dessutom har jag mycket bättre kondis än sist jag provade gå med stavar, jag vart knappt anfådd ens! Sedan gick jag upp på mitt rum och gjorde lite upphopp, armhävningar, situps och avslutade med plankan och stretching.

Nu ska jag fixa frukost och sedan ska jag en sväng till biblioteket! Dags att förbereda för prövningen, damdamdam...!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0