Träning!

Eftersom jag inte vill köpa IKSU-kort nu, eftersom det snart är "sommarlov" så håller jag mig till träning som är gratis. Med mina nya skor känner jag mig starkare än någonsin (trots att kropphelvetet protesterar)...

Min otroligt komplicerade träningsplan ser ut såhär:

Dag 1 - gåstavar i raskt tempo (alt. löpning) minst 5km + hemmaövningr (plankan, situps, armhävningar, ryggups, diagonala benlyft, tåhävningar osv) och stretching.
Dag 2 - promenad i normalt tempo mellan 45 minuter-1 timme
Dag 3 - samma som 1
Dag 4 - samma som 2
osv. (inkl. en vilodag med "bara" 30 minters utevistelse)

Vill inte löpa på asfalt, men känner sug efter det nu! Så kanske skulle våga mig på några km för att testa mina skor ;) Men måste gå ut dom och få bort skavsåren först haha!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0