I brist på annat...

Det händer inte så mycket i mitt liv, men jag har det bra i alla fall! Min "sjuka" blir bättre och bättre så snart ser ni mig nog ute i löpartagen. Hoppas jag!

Men... till det som är helt oväsentligt, haha. I höst så är det 15 år sedan jag blev medlem i Pollux (numera Pennygirl), hösten -97. Ungefär i högstadiet var det väl lite töntigt, men nu är det ganska coolt, tycker jag. Jag är nöjd över att jag fortfarande är medlem. Faast namnet Pollux är bättre än Pennygirl...



Det var allt.
Borde jag uppdatera? Om vad isf? Hjälp mig!
Ha det bra!
Louise
2012-02-03 @ 20:43:08

Men vaaa, heter de Pennygirl nu? Om de nu skulle byta namn (vilket de inte borde ha gjort) så kunde de väl åtminstone ha valt nåt bättre... Dels för att det nya är fult, men det kan ju finnas hästintresserade killar också och de lär väl inte vilja vara med i en klubb med det namnet.

Madde
2012-02-04 @ 10:56:43
URL: http://nordsvensken.blogg.se/

Jag vet! Visst är det hemskt!! :O Pollux är så mycket bättre. Men inte mycket att göra åt. Och som du säger är de redan uteslutna killarna ännu mer utestängda nu!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0