Bildbomb: Juli 2012

Här kommer varierat med bilder! Enjoy! :3





Lolita i Skellefteå :)


Morgontrött outfitbild!



Julia får sin studentpresent av oss. En servis á 40 delar! :D


Några bilder från hopptävlingarna på PRK


Söta kaniner & degusar i Haparanda (inga andra bilder från den trippen, haha)






Blandade bilder från Trästocksfestivalen (och jag är så "typiskt" festivalklädd! and I love it!)


Outfit bild (Ett ögonblick av sommar......)


Dagens outfit, yeah!

Det var allt för nu, puh. Nu måste jag lägga mig och vila en stund. Snart dags för penicillintablett 2 (för dagen).

Imorgon blir det PDOL och Movits! Yay. :D

Ha det!
Julle
2012-07-30 @ 14:21:04
URL: http://lorissalovebomb.se

Åh, vackra Madde, jag saknar dig jättemycket! Det är så himla tråkigt att inte ha dig kvar i klassen :(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0