Åter på plats!

Sommaren är över och jag är tillbaka på MB som vanligt mellan 17-22 på tisdagar. Idag är det dock väldigt lugnt och kanske lite overkill att ha öppet till 22, men hey, jag får betalt så jag klagar inte! Jag har börjat om att träna, har gymmat två dagar och gått 1h promenad idag. Imorgon jobbar jag igen mellan 12.30-17.00 så då hinner jag nog inte träna eftersom jag ska ladda inför caps på kvällen. Men torsdag ska jag försöka mig på ett pass yoga eller liknande på kvällen (om jag står upprätt ;P). Annars är allt helt okey. Ska försöka hinna städa lite på hårddiskarna och i mitt rum. Var förbi Göran (hyresvärden) och pratade om mina problem med rummet så han kommer och hjälper mig med det!
 
Just nu har jag inte så mycket att göra, har nästan fixat klart med mitt rum och är i princip klar för att börja skolan. Men jag får lite tid för mig själv (på gott och ont) då Stefan är general och hänger med sina nollor typ hela tiden... ;)
 
Anyways, inte mycket att säga men jag hittar nog på saker... Hmm.. nu ska jag bara fundera på hur jag bäst ska spendera resterande tiden av jobbet. Kanske ska kolla lite kopieringspapper och göra någon nytta, nu när min kollega redan varit ute med två bokvagnar, haha.
 
Åh, min magic-hysteri håller i sig. Snart är det dags för ett nytt set och en ny typ av kort; Gudar. Min egna favoritgud har ingen text än, men här är iaf den med text. Hörs och syns snart, ha det!
 
 
Min favorit...
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0