Luleå Tekniska Universitet

Så, då var det dags då. Efter ganska lång tid av väntan, direkt när jag kom på vad jag ville läsa till så kunde jag ha hoppat ut ur gymnasiet och sprungit till LTU på en gång. Men det är klart, man måste ju avsluta för att kunna starta något nytt. Och det har varit jobbigt att tänka på Grans nu. Jag vill börja om, jag vill börja ettan igen! Jag är så sentimental, men det känns som de goda stunderna har varit mååånga fler än de dåliga... Så jag kommer sakna Grans, enormt! Hursomhelst vet jag att dörren alltid står öppen och jag ska ta någon ledig dag att åka dit och köra någon pålle. <3

Nu kommer jag befinna mig i Luleå under två veckor, för att kunna få ut mesta möjliga av min nolleperiod. Kommer dock försöka att hinna uppdatera.



En fin bild från Metaltown!

Godnatt.
Edit
2009-08-19 @ 10:57:24
URL: http://cykelutflyktochpastasallad.blogg.se/

Du kommer säkert att trivas bra! :)



(Btw, jag red Charley igår! :D)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0