Fullt ös!

Nu var det ett tag sedan jag skrev, men jag var förkyld förra veckan och kunde då inte jobba. Är fortfarande förkyld men inte lika farligt idag så därför jobbar jag. Men sedan jag jobbade förra gången har det hänt en hel del, jag har både fått och tackat ja till jobbet i Västerås. Jag börjar den 5 maj. Så nu är det fullt ös med flyttpack, samtidigt som jag ska hinna plugga, jobba och träna (dock inte just nu) och även festa med diverse utflyttningsfester som jag tänkte ha. Jag tar en dag i taget och jag ska nog hinna med det jag ska, även om det är mycket att göra.
 
Det jobbigaste med alltihopa är att flytta ifrån det rum som varit mitt hem i snart fyra år och även min pojkvän sen 1,5 år tillbaka. *suck* Men det ska nog gå det också. Lägenheten i Västerås är stor, ljus och verkar mysig. Ska bli kul att få se något nytt och befinna sig på nya miljöer. Rucka om lite i min vardag och mina rutiner.
 
Nu ska jag ta ut min bokvagn och sedan plugga lite. Over and out!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0