Sammanfattning av helgen och början på en ny vecka! - Del 2

Den nya veckan då... Ja, förutom att helgen har varit jättebra på alla sätt så har jag haft jätteont i kroppen. Ovanligt ont. Särskilt i handleder, ena höften, andra foten, axlar, nacke och huvud... Men det har gått bra. Kände det mycket igår när jag skulle sova. Men jag kramade kudden hårt och somnade ändå ganska fort.
 
Idag kommer också Stefan tillbaka från sin weekend i Tyskland med sin mamma. Det blir skönt att få hem honom och kul att få höra vad han har sysslar med.
 
Fortfarande lite vemodig över Umeå och studietiden, men lite bättre. Tiden kommer nog fixa det här. Herre min, förändringar sker hela tiden och det MÅSTE inte vara en dålig sak även om min erfarenhet säger annat.
 
Detta tål att sägas igen: Umeå, Stefan, mina vänner och skolan finns ju kvar om jag vill tillbaka!! Allt sitter inte mellan de fyra väggarna som utgjorde mitt rum. (även om det sitter mycket känslor där i...) Samt att Stefan är kvar i korridoren ett år till och hans rum finns kvar (inte samma sak, men mycket bra saker har skett i det rummet också).
 
Så det är bara att köra på. Ny vecka, nya möjligheter. Nu är det bara att kötta, njuta och må gott medan jag har Stefan nära mig (samt fortsätta kötta och må gott när Stefan åkt hem igen). 
 
Kärlek <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0