Wooo!

Tjoo vad tiden går fort! Har jobbat 4 av 5 timmar och är nu inne på den sista timmen då det är en del som ska göras. Men vi har inte så mycket folk kvar iaf. Sedan ska jag hem och packa för imorgon sticker jag iväg på en minitripp till Jullan i Skellet! :D Behöver inte så mycket med mig, men ska förbereda lite och ta med mig lite pluggrejer och sånt.
 
I övrigt är det fullt ös i livet. Skolan går på full fart, men jag tror att jag ska hinna med. Webbdesignen har stoooora uppgifter men det är kul!! Nu ska jag bygga upp en webbplats för en fiktiv bostadsförening och jag ska arbeta med både HTML och CSS så det blir intressant att se hur jag lyckas med det! På torsdag ska jag börja skriva kod för hemsidan och nästa vecka ska jag göra tre användartester, bygga klart hemsidan, ladda upp den och göra en rapport. Jag ska även hinna med en taluppgift i japanska och en diskussionsuppgift i litteratur och genus, men det ska nog gå bra i slutändan. Jag ska bara lära mig att inte göra allt så stort och oöverstigligt. Sedan vill jag även hinna med att träna 3-4 ggr. Hinner bara 3 denna vecka då jag måste snoffsa upp mig för finsittning på fredag (ska lyckas använda mina nya linser och sätta på lösögonfransar. Som ni ser har jag en del att göra, men det blir kul också!
 
Snart snart är det dags för Åre! Happiii!!
 
Jo, jag klarade min uppsats och skickade in ansökan för examen idag så om max 60 dagar har jag mitt examensbevis.
 
Och jag fick ett mail om ett jobb/intervju som jag inte kan tacka ja till, känns lite tråkigt men samtidigt ganska bra för då vet jag att mina CV/personliga brev är nåt att ha.
 
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sedan städa några bokhyllor, leva livet och fortsätta plugga! :D
 
 
 
Åååh jo jag vann ju draften igår också!! :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0