Vad har jag gett mig in på?!

Började med webbdesignen igår och höll på att få panik, jag kan inget om det!! Nästa vecka börjar vi göra hemsidor och paniken växer, samtigt som det känns jäkligt kul också! :D Så nu ska jag medan jag jobbar, i varven mellan att ställa upp böcker och hjälpa låntagare försöka plugga lite så jag har lite mer koll så kanske jag kan lugna mig lite. För imorgon blir det inte mycket plugg utan jag ska hämta böcker, träna och så kommer Louise! Ska även försöka hinna med att pilla lite med den förnipplade uppsatsen som ska in på måndag den 27, måste verkligen få den topnotch så att jag kan lämna in den med gott samvete och tro på mig själv. Snart har jag examen!!
 
Som vanligt går mitt humör upp och ned och just nu är det ganska mycket ned... PMS.... Men det ska väl också lösa sig i sinom tid. Känns helt okey idag då jag ändå kommit iväg och hunnit träna Bodypump, tjoho! Imorgon blir det cykel (inomhus). Så får vi se om jag hinner träna mer innan vi åker mot Piteå på fredag!
 
Nu ska jag börja plugga! Vi hörs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0