Tillbaka i Västerås!

 
 
Efter en turbohelg i Piteå på lite mer än 24 timmar så är jag tillbaka i Västerås. Det var skönt att komma hem äve nom det var jääättesnabbt. Mest skönt var det att träffa pojkvännen, 70 mil är långt!! Nåväl, om ynka tre veckor så är terminen slut och då kommer han ner. De kommer gå snabbt som satan eftersom jag har tre stycken deadlines innan dess att avklara. Japanskan är så gott som klar (wiiie!). Litteratur och webbdesign skall påbörjas i veckan. Nu gäller det att köra så att tangenterna glöder så att jag får ett betyg i mina kurser. Sedan ska jag bara koppla av och ta det lugnt i sommar, med lite utflykter och mys och träning och sånt. Ska bli skönt på ett sätt att få lägga bort skolan och bara koncentrera sig på jobb och så.
 
Nu ska jag återgå från min mikropaus. Tänkte bara uppdatera lite kort! När jag kommer hem blir det litteratur och genus för hela slanten, kanske jag kan få ihop ett par 3-4 sidor iaf (totalt 8-12 ska skrivas)?
 
Jo jag röstade i EU-valet igår, visst var jag duktig! :D
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0