Slytherin/Gryffindor-sminkning








Till Slytherin - mörkrött läppstift för lite mera edge, eller kanske tillochmed svart om man vill.


Till Gryffindor - mera neutralt, rosa-brunt eller liknande, gärna lite glansigt (sött)


Låter som jag är expert, men det här är mina personliga tyckande :p
Min slytherin-outfit är nästan klar (iaf till premiären), funderar på frisyren nu :o,
ska söka grå knästrumpor som passar till kjolen (eller så ska jag bara ha leggings till)
och ett par skol-flicke-skor (har hittat ett par i min prisklass på Skopunkten).

Nu ska jag sminka av mig och sen sova, (orkar inte klippa bilderna, ni får ha överseende)!

Godnatt!
miaka
2010-09-29 @ 13:46:21
URL: http://miaka.blogg.se/

Näe faktiskt inte, har kollat runt lite på ebay men inte hittat något, jag har själv tre par, ett jag gjort själv, ett jag köpte från tuynet.n och sen ett par från bodyline. Om du ändå ska beställa från BL så kan jag absolut rekomendera deras :D

miaka
2010-10-03 @ 22:14:21
URL: http://miaka.blogg.se/

Mjau! Hej hej! Det är lite olika, en gång gick det på typ fem dagar men räkna med minst en vecka. kanske två. beror lite på om det skickas med ems eller dhl. dhl brukar gå snabbare!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0