En kass dag

Har haft en riktigt kass dag så jag orkar inte skriva något. Har en stor klump i magen och jag vet inte vad det är. Är nära tårarna hela tiden och blir vansinnig på att det går ut över människor som inte egentligen är problemet.
 
Jobbar och står i, men får snart komma hem. Bara två timmar kvar nu. Tror att jag behöver sova, sluta överanalysera allt och bara vara. Får alldeles för mycket att tänka på när jag är ledig. Nåja, jag får hålla ut (och även ni runt omkring mig). Glöm inte att jag älskar er och att det inte är erat fel!
 
Har fått en tid till reumatologen och det är ju bra iaf. Ska ringa och boka in en provtid i veckan eller nästa. 
 
Så. Nu ska jag försöka läsa lite och skingra tankarna tills min kollega kommer tillbaka från sin kafferast. Då ska jag gå ut med en bokvagn och sedan ta en egen liten rast.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0