Tisdag!

Skönt att jobba på en tisdag då jag har lite energi iaf! Nu känner jag mig mycket mer pigg än förra veckan, men fortfartande lite krasslig och hängig. Men det vänder nog snart... hoppas jag. Nåväl, ska gå ut med en full bokvagn när min kollega kommer tillbaka med sin vagn, förhoppningsvis tom då... :p
 
Skriver och skriver på uppsatsen, jag närmar mig slutet och tänker försöka vara så gott som klar på fredag för då tänker jag ta en myshelg med pojkvännen innan vi sticker åt olika håll till respektive familjer! Men vi möts ju upp igen innan nyår så det är lugnt. Så jag ska skriva till lite på analys, metod och diskussion och hoppas att det blir bra. Ska läsa igenom Jasmines uppsats imorgon och hon min så får vi utbyta lite tips till varandra. Men jag känner mig hyfsat i fas.
 
Ska dock hinna handla pepparkaksdeg och lite annat smått och gott innan vi åker hem. Det ska bli lite klädshopping och några sista julklappar. eventuellt magic på fredag för en sista tur innan jul. Sedan behöver jag även städa så det är fläckfritt då jag kommer tillbaka efter jul och nyår. Men det ska nog inte vara några problem, får se om jag städar imorgon eller på torsdag.
 
Nåja, nu ska jag kolla igenom en bokhög jag har med mig som sen ska lämnas tillbaka och konverteras.
Ha det! :D
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0