Release Gatecrash

 
Sådär ja. Nu på fredag är det då dags för den riktiga releasen, vilket jag och Stefan tänker "fira" genom att åka ner till Ö-vik. Yay!! Så vi åker ned till stan då vi slutat skolan, hämtar upp och betalar de kort vi ska ha från Collector's Point och åker sedan vidare till Ö-vik. Väl nere antar jag att vi kommer att sitta en del med de nya korten, men samtidigt ha en riktigt mysig helg tillsammans med god mat, mycket mys och kanske några glas vin.
 
Det förra inlägget blev jättelångt men det här är ungefär allt jag vill säga om den kommande helgen, än så länge. Längtar dock! Ska blir mysigt! :3
 
Nu ska jag kanske göra något vettigt, när jag nu ändå sitter på jobbet, haha. Så medan min kollega är och ställer upp böcker så ska jag göra lite återlämning och börja läsa lite kurslitteratur till seminariet på fredag.
 
Ha det gött!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0