Uppsats = allvar!

Jag har börjat nosa på uppsatsen nu i och med att jag skriver min utvärderingplan. Allt blir klarare och klarare för varje minut, men man inser hur mycket jobb som ligger framför en. Verkar ju inte omöjligt dock, även om allt annat får stå åt sidan ex. kompisar, träna, magic. Nu är fokus på uppsats och jobb. Kanske daglig promenad eller cykeltur och några mål mat. Inte så mycket mer. Måste verkligen fokusera. Tänkte mig att kanske jag kan vara "ledig" typ en dag i veckan! Vi får se när det sätter igång på rikigt. Så om jag är dålig på att höra av mig så är det för att jag är inne i min uppsatsbubbla, men ni får gärna höra av er! Jag säger nej om jag inte kan, men någon fika eller promenad säger jag inte nej till! Lite vila måste man ju få... Så om bloggen blir eftersatt så vet ni varför, men jag vill att det ska bli bra och vara klart den 22 december så det är bara att jobba som faan!!
 
Idag har jag skrivit 6,5 sidor på utvärderingsplanen och lånat hem 10+ böcker. Ska låna två till imorgon och har ett par stycken elektroniskt. Totalt cirka 20 böcker som ska plöjas (skumläsas igenom). Det första jag ska göra till min uppsats är ett teorikapitel så det är bara att grotta ner sig i böckerna!
 
Förutom det så känns det som om det är mycket annat jag vill göra just nu (främst julklappar), men det få vänta till senare skede eller iaf ett par veckor då jag får se hur det går. Så nästa vecka drar allt igång "på riktigt". Tills dess är det bara för mig att fortsätta plöja böcker i väntan...
 
 
PS. USA-bilder finns på FB men ska förmodligen sätta upp ett urval här snart. DS.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0