Liten paus

Mycket som händer just nu, men jag mår helt OK. Känns inte som om jag hinner med allt jag vill, men det blir väl kanske bättre under/efter ju då det lugnar ned sig med julstress, packning, flytta grejer m.m. I helgen ska jag och Marika till stockholm på Japan-Loppis och spökvandring med middag. Sedan till mig i Västerås och hitta på massa mysigt stuffs! Sedan är det bara 4,5 dagar till så åker jag hem. Klockan 13 på fredag beger jag mig norrut med bilen. 6-7 timmar senare hoppas jag vara i Ö-vik och lördag morgon (?) i Umeå hos min kära pojkvän. Ingen rast och ingen ro där. Kanske bio, fika osv på lördag för att sedan mysa och ha det skönt på söndag. Därefter byta bilar, åka upp till Piteå (medan S åker ned till Ö-vik). Hemma i Piteå till lördag. Åka ned till Umeå med bilen, byta till tåg och därefter bli hämtad i Ö-vik (var det semester eller?). Sedan åka till Västerås igen och jobba måndag, tisdag och fredag kommande vecka (men bara till 15.00).
 
Stefan följer med till Västerås så vi får i alla fall en liten vecka då vi får vara tillsammans och bara vara med varandra. Äta gott och ta hand om varann. Njuta av sällskapet och ladda för "slutspurten"! :-) Nu längtar jag!! Men mycket att hinna med innan dess: spela, baka, laga mat, fixa julklappar, städa, packa, fixa, dona, julkalendern m.m. xD (och sveriges värsta bilförare?!?! haha, totalt missat att det börjat om *i-landsproblem med heltidsjobb*...)
 
Men men... lugnet efter stormen kommer väl när jag återvänder till Västerås igen. Det kommer bli lugnt igen på tok för fort. :( Men det ska väl gå det med. Nu är jag hungrig och vill äta. Men ska hålla ut i 20 minuter till, sedan blir det lunch och en prommis på det då. Jobbar till fem idag så behöver all energi jag kan få. Skicka den till mig, tack!!
 
Och har ni bra tips på hur man får ut så mycket som möjligt av eftermiddagen efter jobbet, säg till! Jag tycker inte att jag hinner nåt, haha xD (tur att helger finns...)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0