Happy gamer!

Har köpt ett nytt gaming-tangentbord för hela 699kr. Skrev 600 på facebook, men då hade jag redan förträngt priset. Även om det såklart svider i plånboken är skillnaden överväldigande. Det är så oerhört bekvämt! Både att skriva på och spela med. Ergonomiskt utformat och allt ;)'
 
Pluggar och står i. Fullt upp hela tiden, hur jag nu lyckas med det... XD Ska försöka få de att bli lite lugnare, men det är så kul att träna och plugga så det blir lätt mycket. Måste försöka få lite mer till till spel och annat! 
 
Nu ska jag försöka plugga lite, ställa upp en vagn och jobba på. Det är fullt ös idag, men det är väldigt roligt. Lämnade tillbaka en drös med böcker idag som jag fick tagga, yaaay! Såg också en föreläsning med Özz Nujen som var väldigt intressant och inspirerande. Men laddar inför en fullspäckad dag imorgon, med allt möjligt och omöjligt inplanerat...
 
Glömde mitt passerkort dock i allt virr. Klev upp 6.45 för att träna, så jag sov en stund på eftermiddagen, därav min förvirring. Behöver mycket sömn nu så det var behövligt.
 
Till helgen är det dags för prerelease och då vill jag gärna blåsa alla av stolarna och gå bättre än 3-3. Mitt mål är ju dock att vinna! Kom ju trea på draften igår, tjoo!
 
Det var allt från mig, tjolahopp tjolahej!
Ha det!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0