Snart flyttar jag!

 
 
Mycket att göra, städa och fixa, men på lördag så kommer jag att flytta hit....
 
 
 
Nu börjar det brännas! Längtar och är väldigt nervös samtidigt!
Några timmars arbete kvar för idag, sen blir det hem och städa och flyttpacka lite till (snart är allt nedpackat), ska bara organiseras om och flyttas runt så vi kan städa så mycket som möjligt innan lördag.
 
Vill ni träffa mig i Växjö hör av er! Kanske inte under nästa vecka, men fritt fram under resten av september! ;)
 
 
 
Jasmine Jassis
2015-08-26 @ 13:51:21
URL: http://jasminejassis.blogg.se/

Självfallet vill jag träffa dig i Växjö :)

Svar: Yaay! :D
Madeleine Lundman




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0