PP = pessimistik praktikant



Ja, det är jag det. Jag är verkligen pessimistisk. Jag tycker inte om praktik. Verkligen inte. Det är inte så givande som att vara i skolan och sitta bakom bänken. Fast ja, det är ju jobbigt i längden det med. Omväxling förnöjer som optimisten man säger. Nämen, jag har det ju bra där jag är och de är jättetrevliga. Royal är det bästa stället jag har varit på! Bra betyg, bra betyg. Men ändå. Jag vill bara att det ska vara över... Jag räknar dagarna, sorgligt men sant. Vi har haft snart cirka 12 veckor praktik under 3 år... ^^' Det är ju arbetsförberedande, meeen duuuhh... >>

Lite annat om mitt liv då... Jag har bestämt mig för att skriva en bok. Japp. Igen. Men nu ska det bli verklighet av det. Det är fortfarande samma story och jag har börjat på en inledning, men det kommer ta sina månader... vill ha den 300+ sidor, haha, men det får vi väl se.
Har också börjat läsa igen, alltså böcker. Läste Our Kingdom 1&2 idag och gud vad bra den är! Måste beställa 4,5,6 inom en snar framtid. Men jag ska beställa Little Butterfly 2 också... Det är manga jag pratar om... Håller på med "Vid Hägerns skarpa skri" också och ska nog börja med "Yatzy" samtidigt. Många järn i elden. Eftersom vi är lediga på fredag ska jag ägna söndagen (logik) att göra lite läxa. Har tre uppsattser att skriva. Måste sy balklänning också, ringa han med balbilen och ringa KBT igen.

Japp, det var allt. Godnatt...
Edit
2009-04-29 @ 20:05:33
URL: http://cykelutflyktochpastasallad.blogg.se/

Jag måste också börja läsa igen! Men det är som att inga böcker lockar mig just nu. :(



Kör hårt med den egna boken!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0