Projektrapport!

Att skriva projektrapporten är ett projekt i sig själv.
Nu är jag på den 7e sidan (dataskrivet) och är på sista rubriken.
Sedan ska allt gås igenom, ändras, skrivas om, delas upp i riktiga rubriker
och så ska man lägga till framsida, innehållsförteckning och alla tusen bilagor som vi har! (tidsplan,
idéskiss, introduktion, teorimaterial, läxor, utvärderingar, protokoll, diplom osv.) D
Marie kommer ha mycket att läsa, haha, men än så länge är jag ändå rätt nöjd med
vad jag har åstakommit = har ingen skolpepp just nu överhuvudtaget.
Jag vill bara sticka upp till Luleå och börja vandra mot min höginkomstagande Civilingenjörsexamen! <3

Detta är vad jag håller på med nu.
Ska skriva klart sammanfattningen, sedan blir det lite vila resten av kvällen.
Och nu har jag bloggat om absolut ingenting som Tessy säger att jag ska göra. :P
Jag vet att jag är en lydig lillasyster.

Dags att återgå till nyttan...
Hejsvejs i Lingonskogen! :D
Anonym
2009-03-30 @ 16:52:01
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Hoppas du har en underbar eftermiddag :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0