Det var 2010...

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, massor!
2. Höll du några av dina nyårslöften? De flesta.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope...
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, men älskade Sir William vandrade vidare till Trapalandas evigt gröna ängar.
5. Vilka länder besökte du? Sverige och Finland ett par gånger...
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Önskar mig en resa till London, Berlin, Paris eller Orlando (HP world)
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 27 januari (galloperation)
8. Vad var din största framgång 2010? Jag flyttade till Umeå
9. Största misstaget? Att jag inte flyttat tidigare (jobbigt att lämna mina vänner, men jag utvecklades otroligt mycket och det är ju inte så långt hem... xD)
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har varit rätt så sjuk i början av året, efter operation har jag varit förkyld ett fåtal gånger...
11. Bästa köpet? Min lilla men fina samling av figuriner
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, skor, smink och saker till min "lägenhet"
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina underbara vänner och familjen!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Uhm... Tik Tok med Kesha och alla Lady Gagas låtar.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare än på länge, men även tidvis väldigt deppad...
16. Vad önskar du att du gjort mer? Varit mer social..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit mindre snask...
18. Hur tillbringade du julen? Mamma, broder och mormor, sedan kom familjen B till oss.
19. Blev du kär i år? Nja..
20. Favoritprogram på TV? Lyxfällan, Äntligen Hemma, Parlamentet och Fångarna på Fortet.
21. Bästa boken du läste i år? Hanteringen av odöda
22. Största musikaliska upptäckten 2NE1
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En volume master
25. Något du önskade dig men inte fick? Njaoo... men jag är supernöjd!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Åt tårta och öppnade paket.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Lite mer tid till vännerna!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Klänning, tunika, kjol och leggings/strumpbyxor.
29. Vad fick dig att må bra? Vinterluften!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Oliver Phelps

(lånat från Sandra Nordin)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0