Snö?!

Nu blir det ett inlägg idag igen, fast det inte är tisdag. Varför? Jo, för att jag jobbar. Tjo. Böt ju bort mitt pass innan påsk så nu har jag tagit detta pass i utbytet. Så därför får det bli ett inlägg till, om helgen för ovanlighetens skull!
 
Det börjar med fredag, då jag gick skola mellan 9-12, sedan gick till Ålidhems hälsocentral+kronans droghandel och fixade salva och sådant mot min extremt torra hud (eksem?), sedan gick jag hem igen och fördrev tiden fram till ungefär sju då jag gick till Fixarfesten. Där folk hängde, drack öl (attackhäv), sydde på overallen, gjorde capshandduk osv. Efter detta stack vi till Origo och dansade, pratade, dansade, pratade osv. Var hemma cirka 3 och somnade väl runt fyra.
 
Så på lördag var det till att stiga upp cirka halv ett för att Stefan skulle iväg till sittningslokalen och förbereda inför kvällens sittning. Så då åt vi frukost och sedan följde jag med till lokalen och "lämnade av" honom. Efter det så gick jag en prommis på cirka 40 min tror jag, ganska sakta så det vart inte så långt, men ändå. Hem igen och limma fast märken på oven, underhålla mig själv. Hade egen förfest och drack tre glas vin innan jag stack och craschade deras sittning. Det var extremt roligt! Var lite i gasen, men gjorde inget hemskt, (tror jag?) Vi stannade på sittningen ganska länge så efter det stack vi hem. Somnade väl runt ett-två så det var ju helt OK med tanke på att jag skulle börja jobba 11.45 idag.
 
Idag har jag vaknat och jobbat. Det är allt. Typ. Har också anmält mig till två st prereleaser till Dragons Maze (Magic TG) och köpt en klänning från Bodyline (inte planerat, men det kostade endast 188 kr inkl frakt så det var väl ok). Efter klockan sex då jag har slutat, så ska jag hem, äta middag och kanske sova en lur. För jag hade en ganska orolig natt i natt, men det går an.
 
Nu ska jag nog ta mig i kragen lite och göra lite nytta!
Ha det!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0