Veckans obligatoriska inlägg!

Ja, nu jobbar jag igen och således kommer det nu ett inlägg. Ska försöka hålla mig lite kortfattad... Hmm vad ska man säga. Har en timme kvar på jobbet och lyxar nu till den med en choklad-kaffe. Hann träffa Marika en snabbis (hon kom förbi MB). Annars har jag bara gått i skolan mellan 13-16 och jobb mellan 17-22. Sedan ska jag hem och sova!!
 
I helgen blir det SMASK, äntligen! Ska bli kul. Och ännu en dröm som blir uppfylld (att få gå på det med ngn jag tycker mycket om, förutom familj och vänner :D). Så det blir Piteå dåå!
 
Sedan har jag anmält mig till prereleasen av Dragons Maze (block 3 i Return to Ravnica-serien, Magic TG). Det blir två stycken på raken så mellan 10-00 kommer jag hänga på eller i närheten av Collectors! Ska bli awesome, blir bara till att bunkra upp med lite mat så man överlever dagen. (Jag som numera är konstant hungrig....)
 
Fick (köpte) även runt 400 kort av min kollega här på MB. Det var najs! Lite äldre kort mellan 95-03(04). Så nu måste jag se till att bygga nåt bra av de korten...
 
Nåväl. Annars händer det inte alltför mycket vad jag vet om ännu... Nu ska jag bara hålla mig vaken på jobben i 54 minuter till så får jag gå hem! 
 
Ha det bra allesammens!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0