Sommar...

Tja, vad ska man säga? När det är sommar så blir bloggen lidande. Särskilt när jag har haft en så fantastisk och häftig sommar (iaf i början)! Att vara i USA och resa runt med pojkvännen i tre veckor kan vara det häftigaste jag har gjort! Att sedan komma tillbaka till Sverige och få vara tillsammans med honom och familjen hela sommaren (nästan) är ju underbart! Jag har kanske inte hunnit med allt jag vill (blogga t.ex.), men jag har haft det jättetrevligt och jag har fått göra upp för förra sommaren då vi var tre månader ifrån varann. Om lite mindre än en vecka är det dags att fira 12månader för oss, kanske inte världsmycket, men det är mitt längsta riktiga förhållande och jag är så extremt glad! Ska försöka komma igång och blogga mer då jag kommer tillbaka till Umeå, bilder och info från USA kommer såklart att komma och lite av vad jag har gjort resten av sommaren :) ville bara göra en snabbuppdatering så det inte verkar som att jag har övergett bloggen för det har jag inte, jag har bara levt livet i sommar! Awesome!! :D
Men för nu så säger jag adjöss, återkommer när jag sorterat USAbilderna och intrycken och om inte det är klart till nästa vecka så återkommer jag iaf... Med nåt..
Ha det bra allesammans!

LORISSA LOVEBOMB
2013-08-16 @ 18:48:56
URL: http://lorissalovebomb.se

sv: Tack snälla, jag är så nöjd med mina köp! De är från roligaprylar.se, ska lätt köpa massa massa fler! ;) Älskar t-shirts med roliga tryck och nyckelgrejerna... såååå söta!? :-*




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0