Funderar på vad jag önskar mig i julklapp?

Svaret finns här: 'Tis the Season
 
Förutom en väldigt rolig och trevlig artikel står det ganska still just nu hos mig. Är sjuk men var tvungen att jobba ändå för att det inte fanns någon ersättare. Så nu sitter jag här på jobbet och ska hålla ut i 4,5 timmar till, men det ska nog gå bra. Det står still i uppsatsen, orkade inte skriva igår eller idag, men imorgon ska jag upp tidigt och försöka skriva. Måste ändå tvätta mellan 7-17, sedan ska jag se Hobbit 2 kl 18. Ska försöka hinna packa och fixa julkläder också, så jag kan ta med mig det på fredag då jag åker hem. Är lite stressad över att allt är stillastående, men det ska nog fixa sig då jag får börja göra lite igen. Men ska försöka skriva analys+diskussion i veckan. Kanske inte allt, men i stora drag. Senast den 3 januari ska min handledare ha in hela skiten för att läsa den, innan dess ska några av mina vänner få den i uppdrag att läsas :D
 
Men för övrigt så är alla julklappar klara, typ, och inslagna (nästan alla). Så nu ska jag bara orka med de två kommande veckorna och ta mig en vecka julledigt! :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0