Jobb-Tisdag

Idag är det tisdag igen. Jag är ganska pigg idag och har gått skola mellan 13-16, så jag hoppade direkt till jobbet, åt middag här och började jobbar kl 17 som vanligt. Tänkte skriva något fyndigt här men jag vet inte vad. Har börjat spela massa spel (ett hästspel som är väldigt moget och trevligt :P), så även har jag testat på WoW och återtagit Diablo lite grann. Har inte så mycket att läsa bredvid i skolan just nu, så tycker att det var kul att få spela lite... Hade dock funderat på om jag skulle orka skriva något men vi får se.
 
I helgen blir det hem till Piteå, skidåkning, god mat och Mello! :D Har inte varit hem sen jul så det blir mysigt.
 
Nu ska vi se om jag kan göra någon nytta. Ställa upp en bokvagn eller så. Kanske. Har ju ett par timmar kvar på mitt pass, längre än vad jag har gjort. xD
 
Vi hörs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0