Snart fikapaus!

Eller tja. Kaffe blir det väl. Början på mitt "nyttiga" liv. Igen. Haha. Nej men allvarligt. Jag gillar gottiga saker så nu får jag skärpa till mig. Så jag börjar med promenad varje dag mellan 30-60 minuter (och stavar de allra flesta dagarna). Sedan blir det IKSU-kort och träning (av något slag) 2ggr/vecka plus promenaderna. Så nu har jag tänkt att jag ska ta bort allt snask, fika, mumsegottiga saker från veckodagarna och istället få lite sånt på fre-lör. Vi får se hur det går. 
 
Därför blir det kaffe nu och inte någon av det andra goda choklad/kaffe-sakerna som finns i maskinen! Men de är goda!
 
Så nu ska jag skärpa mig och som första mål är att klara till fredag. Men ickesnask och promenader! Har dock bunkrat upp med frukt och nötter hemma som jag får snaska på om jag får sötsug!
 
Om en och en halv timme slutar jag! Då ska jag hem och duscha innan det blir till att gå i sängs. Imorgon föreläsning mellan 10-15 plus städdag.
 
Vi höres!
Ha det bra! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0