Protection from everything

 
Ja. Det vore väl najs det. Känner mig väldigt stressad och sårbar just nu, men det kommer gå över inom en snar framtid (typ 12 dagar eller något) när terminen och skolan är slut för den här gången. Behöver verkligen ett brejk där jag kan fokusera på mig och vad jag vill och önskar. Inte stressa och inga måsten (alldeles för många "måsten" just nu... bläh!). Men fram tills dess är det bara köra på och kämpa! För varje dag kan jag beta av ännu en sak på listan, så framåt går det ju. Det kommer bli fint det!
 
1600 ord skrivna på hemtenta (bara idag). Av max 2500. Känner mig väldigt nöjd med det. Mitt nya mål är att vara klar och skicka in skiten på torsdag innan jag åker hem, annars vet jag inte när jag ska hinna. Men det löser sig, som alltid. Förra hemtentan klarade jag, YES!! Sedan är det bara en skoluppgift kvar (muntlig på 5-10 min). Nåja, blir alltid såhär stressad i slutet av terminen och nu krockar typ allting med allting. Men jag håller i, det här blir bra det.
 
USA, here I come! :'D
 
Åh, just det! 22 maj var det 9 månader med grabben! <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0