Måndagsjobb!

Idag jobbar jag min första måndag på MB. Det är fullt med folk, böcker och tomt på papper. Tänkte idag på att tack vare att vi jobbar så får dessa studenter sitta här och plugga till 22. Det är något att känna sig lite stolt över. Så just nu väntar jag på att min kollega ska komma tillbaka efter att hon ställt upp sin vagn, så ska jag sedan ställa upp min vagn. Måndagar är inte så bra dagar för mig, steg inte upp förrän halv 10. Men jag har tagit det hyfsat lugnt idag. Gick en promenad till UB och till ICA på sammanlagt 30 minuter som en start på dagen, sedan åt jag frukost och började plugga lite. Har gått ganska segt men skrev cirka 2,5 sidor och gjorde ett informationsbrev. Behöver en till person till min studie och sedan är jag klar med det. Imorgon ska jag fortsätta kämpa med teorin, men ikväll tänkte jag ta det lite lugnt och skriva om bakgrunden till bibblo.se samt en beskrivning av webbsidan. Kanske inte fullständig, men ett par sidor ska jag väl hinna få ihop. Sedan ska jag kontakta handledaren och påbörja förberedelser inför mina tester. 6 stycken ska göras. Tjoflöjt!
 
Ska försöka komma upp klockan 8 imorgon och hinna gå en morgonprommis igen. Det är bra uppvärmning och om jag jobbar på bra kanske jag tillochmed hinner vila lite innan jobbet imorgon!
 
Som sagt nu ska jag vänta på att min kollega återvänder och gå ut med min vagn. Sedan ska jag skriva. Försöker hålla i energin!
 
Var i Piteå i helgen på inflyttningsfest och träffade familjen en snabbis. Det var trevligt, lite snabbt, men jag kommer ju tillbaka (en snabbis) igen snart!
LORISSA LOVEBOMB
2013-11-12 @ 15:49:59
URL: http://lorissalovebomb.se

sv: Efter att ha bott i Jokkmokk några månader nu så är jag villig att hålla med ;)

Svar: Haha, eller hur? ;)
Madeleine




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0