Blå-vit kontroll

Duel Decks: Jace vs. Vraska
Nu blir det magicrelaterat igen! Vill ha denna när den kommer ut (iaf Jace) för jag vill bygga en blå-vit kontroll. För icke-magicinsatta fans så är det en lek som går ut på att jävlas med motståndarna tills man helst plötsligt får ut massa bra skit och slår ihjäl dom. Tjo! Saknar en del andra bra kort som krävs för en superbra kontrollek men något roligt ska jag väl kunna bygga. Det blir väl ingen vinnare, men det kan bli kul ändå.
 
Måste få mer tid till att bygga lekar, för det är kul! Känner som sagt att jag just nu inte har tid med så mycket, men jag försöker iaf spela lite spel om dagarna för att få göra något kul och inte bara sitta och rulla tummarna och bli vansinnig. När jag får med tid (läs ork) så ska jag bygga lite, städa i mitt rum och min dator och fortsätta planera julklappar. Om två veckor är det dags att börja med uppsatsen. Då jävlar ska jag jobba hårt. Det här måste bli bra! Och innan den 24 december vill jag att all text ska vara iprincip klar så det är bara att jobba på!
 
Mina stora fokus är just nu att fixa uppsats och få mer tid för mig själv. Hur dessa två ska gå ihop vet jag inte än, men med ordentlig planering och tydliga deadlines så får jag nog skiten att funka. I will kick ass of november this year..... Peace out!
 
Ha det!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0