Jobb på MB!

Idag är det tisdag igen och jag är frisk! Woo.. Jobbade i torsdags förra veckan men då uppdaterade jag inte och förrförra veckan var jag sjuk. Ska försöka hålla mig kort då jag har lite "läxa" och en metautvärdering att göra. Just nu ser jag dock mest fram emot helgen. Fredag blir det korridorsfest och lördag och söndag blir det Magic-prerelease med massa underbara människor. I övrigt verkar det bli en ganska fulltecknad vecka, men jag ska nog klara det. Blir en kontrast mot förra veckan då jag mest låg i sängen för att min kropp inte höll. Men i veckan har jag inte tid. Jag har skola att fixa och massa annat tjofs. Men det känns bättre nu.
 
Sådär. En snabb uppdatering så ni ser att allt är okey. Ska försöka skriva mer när jag är mindre stressad. Nu ska jag göra läxa mellan jobb!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0