Tisdag och jobb som vanligt!

En tisdag med energi för en gångs skull. Jag har hunnit vara till Barbro (SYV), tränat mjuk yoga, ätit lunch, städat, sett Project Runway, legat på spikmattan, ätit middag och stuckit till jobbet. Så nu sitter jag här och tänkte ta itu med lite plugg och förbereda mig inför imorgon då jag har redovisning, men det är fullt ös (haha) på MB så jag hinner knappt sätta mig förrän de vill ha hjälp med något. Det lugnar nog ner sig snart så att jag hinner.
 
Det blir en vecka med fullt ös igen men till helgen ska vi åka till ö-vik och ta det lugnt och träffa Stefans släkt (läs spela magic!) Det är release till helgen av Theros och allt är awesome, hoppas jag eller S vinner på draften på fredag så vi kan åka till ö-vik med gott humör senare på kvällen.
 
Annars är allt bättre än på länge, förutom PMS och lite irriterad, men jag ska försöka hålla i mitt glada humör som jag fick idag av yogan. Imorgon blir det bodybalance och det innan jag ska redovisa. Bra och ordentlig uppvärmning! ;)
 
Nu ska jag försöka ta tag i plugget, göra klart och skriva ut det!
Ha det!
 
Ashiok, Nightmare Weaver



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0