Jobb!

Tar en liten paus från jobbet just nu. Ska upp och röra mig efter det här inlägget är klart. Jag är inne i nostalgins värld, men jag planerar att inte stanna så länge där. Vill inte tänka på det, men S sticker upp norrut på lördag så de sista dagarna ska jag iaf försöka att vara här och nu (iaf tillsammans med honom). Vi har ett antal fullpackade dagar innan han åker, med mycket som ska "hinnas" med. Att umgås exempelvis... Som jag har sagt tidigare har det varit en awesome sommar i det stora hela (tacksamt eftersom förra sommaren delvis var ganska kass...), vi har hunnit med mycket och njutit av varandras sällskap. Men dagen är snart här.... Nåja, redan den 19 september kommer jag till Umeå igen och ska spela magic, capsa, ev fest, fika m.m. Om ni vill hitta på något så boka i förväg!
 
Ikväll blir det grillkväll och magicdraft med VÄS-folk (spelförening). Kanske ngn liten mojito eller ngn annan drink... Men inte så många eftersom jag jobbar imorgon också (som vanligt)... Sedan följer dagarna varandra och tiden går fort. Försöker planera lite saker att göra efter att S har åkt så jag inte sitter och rullar tummarna och slår rot någonstans... Har lite projekt att ta tag i, så det passar ju bra. Även om jag föredragit att han stannat...
 
Nu ska jag hoppa iväg och fortsätta arbeta! Snart lunch = tonfiskfiléer och bakpotatis, mums!!
Hoppas ni också har en bra fortsatt dag! Det ska jag ha (5 timmar kvar på jobbet och resterande med fest)! 
Over and out!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0