Räknar ned...

Snart, snart är det dags för en välförtjänt två veckors semester! Jag ska bara orka igenom hela denna dagen, sedan bär det av norrut! Hallelujaah! :D
 
Det blir magic, fika, mys, bad m.m. Allt som jag hinner på de två veckorna inkl. lite vila kanske?? Nåja, det ska bli skönt att komma hemåt och träffa alla som är uppe i norr. Planen för dagen är att jobba fram till fyra, fara förbi Max och köpa take away, sedan brumma upp med bilen allt vad tygeln håller för att vara i Umeå runt 23-24?? Imorgon börjar prereleasen kl. 9 så lite sömn vore bra om man hinner med!
 
Eftersom vi inte öppnar förrän 10 idag tänkte jag unna mig en långfika ute på gården (eller för att vara med specifik på taket av biblioteket). Det är ju sååå härligt väder! 
 
Hmm.. MicroMarc verkar ha bestämt sig för att det redan är semester, hoppas att det skärper sig innan det är dags att ha pass, annars blir det jobbigt eftersom typ alla (?) har semester....... Haha! Nåja, tur att det inte är så jättemånga som lånar böcker idag... Nu verkar det dock fungera igen enligt en kollega, puh!
 
Nu ska jag gå och fixa min tekopp till fikat! Sen blir det jobba, jobba, jobba fram till kl. 16. Mot friheteeen och vidare!! :D
 
Ha en underbar dag alla!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0