Separationsångest!

 
Jahapp, så har man separationsångest igen! Inte från Västerås som är på bilden ovan, utan den är mest där för att det är en fin bild!
 
Nej det är för min lägenhet hemma i Umeå. Det är inte riktigt än men jag måste ändå förbereda mig. Den 1 augusti kommer någon annan att bo i min lägenhet och jag kan inte komma och gå dit som jag vill. Det känns jättekonstigt. Det är så mycket bra som har hänt i och under tiden jag har bott i lägenheten så det känns jättejobbigt att verkligen lämna den. (som tur är behöver jag inte lämna korridoren helt... än...) Jag kommer inte längre att bo granne med min pojkvän (kanske vi får bo bättre snart :P)... Det är massa saker med lägenheten och att lämna den som känns jobbigt. Nåja, det är ju inte farligt. Men jag är inte van att något bra kommer med separationer och förändring, det har liksom inte varit så förut.
 
Förutom flytten till Umeå. Det var jobbigt ganska länge, långt hem och allt det där. Sedan blev det fantastiskt. Å studentlivet sen! Helt underbart, speciellt de senaste två åren med min pojkvän, hans klass och alla sittningar som medföljer teknologerna! Jag känner mig inte klar med studentlivet än, men förhoppningsvis får jag fortsätta med det snart igen och då kanske jag och Stefan får bo tillsammans var än jag nu kommer plugga! :D
 
Det känns lite bättre nu när jag fått vräka ur mig lite grann, men det är mycket annat som ligger och spökar just nu. Jag tror (dessvärre) att det har med sommaren att göra och all press det ligger på att "göra" saker. Nåväl, tur att jag jobbar och vi försöker planera in saker på helgerna och vissa vardagskvällar.
 
Det är iaf skönt att ha någon hemma när jag kommer hem. Skönt att äta middag med någon och ha någon som sover nära mig om kvällarna! Jag försöker tänka på det och tack vare förändringar (ganska stora) så kunde det hända!
 
Over and out! Hörs snart igen!
LORISSA LOVEBOMB
2014-06-26 @ 09:46:29
URL: http://lorissalovebomb.se

ååh, stackare! Sådant där är så himla traumatiskt. I Umeå bytte jag lägenhet så ofta att jag hann inte bli riktigt kär i någon av dem, men jag är kär i den jag bor i nu och har riktigt stadgat mig i Jokkmokk, har svårt att se mig flytta från den...

Svar: Ja, jag upptäckte det! Det är fortfarande jobbigt, men det ska nog ordna upp sig till slut!
Madeleine




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0