Stressig vecka!

Denna vecka har varit den stressigaste hittills på jobbet. Hade en deadline (till kl 16 igår) på ett bokmärke som jag skulle göra, var klar 15.00. En knapp men ändå en lite marginal... Detta bokmärke har jag pillat och fixat på hela veckan och det var skönt att äntligen kunna lägga ifrån det igår. Det har tagit enorm tid och varit ett stort stressmoment då saker och ting inte fungerat som det borde. Nu är den dock klar! Det var konstigt att vara så stressad och på bristningsgränsen men lite nyttigt också antar jag. Mycket ansvar på mig och alla inblandade blev nöjda i slutändan!
 
Bilder på bokstickan jag har gjort (inte fullständigt, har använt mig av en befintlig mall :P)
 
Så idag tar jag det lite mer piano, utan att slöa. Har en kort rast nu och ska sedan jobba lite med en litteraturlista. Slutar klockan fyra och är ledig imorgon! Wohoo! :D 
 
Jag har en liten komplettering att göra på webbdesignen, de andra två kurserna är godkända! Känns skönt! Är tydligen inte så dum som jag trott :P Ska försöka börja med webbdesignen idag, göra klart innan den 25. Men det var bara några småsaker som inte borde ta så lång tid.
 
Stefan kom till Västerås i måndags vilket känns jätteroligt och skönt. Det är trevligt att ha någon hemma när man kommer hem från jobbet. Blir trevligt att den första helgen tillsammans är en långhelg! Vi ska njuta!
 
Nu är rasten slut, over and out!
Vi hörs!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0