30 day Ab challenge

Det är onsdag idag och jag slutar klockan tre. Sedan åker jag och mamma till Sthlm till fredag! Det ska bli skönt att få koppla av, shoppa, sova på hotell och ha det trevligt! Därför var jag på jobbet för 20 min sen, så jag inte förlorar så mycket på att vara ledig i eftermiddag (och på fredag!)
 
Igår bestämde jag mig för att göra 30 day Ab Challenge tillsammans med 1,2 miljoner andra (so far). Det börjar den 1 juni och är 4 magövningar per dag som man ska göra 1-2 ggr. Det kommer nog bli awesome. Så efter myshelg, plugg så blir det lite träning varje dag. Perfekt! Schemat ser ni här nedan och är ni också intresserade sök på "30 day ab challenge" på Facebook så borde det komma upp, ett bra initiativ tycker jag. De sista dagarna kommer bli tuffa. Men magen ska få vad den tål. Hoppas att jag hinner med löpträning och yoga+spikmatta också! :D
 
 
Jag uppdaterar om hur det går för mig. Men lite kul ska det allt bli! :D
 
Nu ska jag återgå till jobbet, men är lite peppa på att börja det där! (De två första veckorna ser ju ganska lätta ut :P)
 
Ha det gött!
 
Jessica
2014-05-28 @ 08:35:02
URL: http://photohugs.se

Lycka till! =)

Svar: Tackar tackar!
Madeleine

pineapple resort
2014-05-28 @ 09:12:52
URL: http://www.pineapple-resort.com

Lycka till! :D

Svar: Tackar! :D
Madeleine




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0