Snabbt inlägg!

 
 
Snart slutar jag för dagen! Har haft en full dag som gått jättefort och jag har mer konkret fått lite fler arbetsuppgifter. Yay! Så jag jobbar och jobbar!
 
Har också lämnat in 2 av 3 uppgifter. "Bara" webbdesignen kvar idag som jag ska göra efter ett besök på biblioteket, middag, fixa lunchlåda, räkningarna och packa. Imorgon får jag min första och saftiga lön! Sooo happy! :D :D Inte nog med att jobbet är rolig, man får betalt också!!
 
Nu ska jag göra lite minijobb till stängning klockan 17, sedan cykla hem med omväg förbi MDH.
 
Just det!! Är ju just nu admin för vår facebooksida: Sjukhusbiblioteket Västmanland län <--- KLICKA DÄR!
 
Tjolahopp!
Ha en trevlig måndag! :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0