Andra dagen till kl. 17

Jahapp, så var det andra dagen som jag jobbar till 17 igen. Började halv åtta så är lite trött nu. Tar en liten paus nu innan jag går hem. Imorgon tänkte jag gå hem lite tidigare tror jag, eftersom jag inte har jour på em (hoppas jag?!). Nåja, dagarna går och humöret går upp och ned som vanligt. Har PMS så är lite känsligare än vanligt men ingen fara. Biljetter till Umeå är bokade och 4,5 dagar kommer jag stanna där (tjohoo!). Har köpt/bokat lite mer saker och närmast är det The Sims 4 som kommer på torsdag som jag väntat på i ett drygt år, det kommer bli awesome (hoppas jag, eftersom 3:an var lite besvikande.. började spela igen förra året och då var det hur kul som helst dock!!)
 
Sedan ska jag köpa lite biljetter till olika evenemang m.m. Ska till Harry Potter exhibition för sista gången på söndag (den stänger då) och så blir det väl en pizza på Pizza Hut också. Sedan blir det väl att spela TS4 och eventuellt åka ut till Skultuna på lördag och se på messingsbruket.
 
Har en del bollar i luften nu men försöker att ta det lite piano så jag inte tar ut mig, haha. Jag höststädar lägenheten och sorterar bort lite mer skit/kläder/filer på datorn m.m. Sedan försöker jag gå en timme per dag eftersom vi under september månad har något som heter "Västerås på Gång" där man kan tävla om fina priser. Så jag promenerar 60 minuter om dagen och försöker samtidigt upptäcka lite olika delar av Västerås (Y).
 
Nåväl, hösten är här och det är tid för nystart, omstart och uppstart, vilket jag håller på med i olika former. Yoga, löpning, promenader och rensning, det är min melodi (gör allt för att inte sakna Umeå och främst Stefan och vänner....)
 
Nu är det dags att hämta mina grejer, sedan hem, middag, prommis, mer sortering/rensning m.m. Behöver distrahera mig med något. 
 
Wiiie! Magic prerelease med Umeåborna om ynka 2,5 veckor!! 
Over and out!
 
PS. Saknar dig, Steff!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0